Kolla dessa!

Hej alla kära läsare(typ en?), men i alla fall så är jag lika glad för det. Emmy är hemma från Egypten, vilken känns skönt. Nu är jag inte orolig för att hon ska dö i nån konstig sjukdom, bli bortgift med nån konstig karl, eller att hennes plan ska störta. Ska bli kul att få krama henne....och slå på henne, eller hur Amanda? Haha!

Vill tipsa om en annan bloggare, nämligen videobloggaren Datafilip. Denna härliga, halvnördiga kille får mig att skratta som en jävla galning varje gång jag kollar. Och vem skulle kunna säga nej till en sån kille som honom när han använder sig av den dansmovsen som han så gärna delar med sig av? I just löv him!

Annars så har jag haft huvudvärk den senaste veckan, och den vill inte ge med sig:( är det lika dåligt imorgon åker jag till sjukhuset.!

Kolla nu in dessa bloggar!!!! (ovanstående) Puss och kram, kyss och smek!♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha bra att du kramar henne så du visar att du slår henne med kärlek! Krama henne massor från mig :)

2010-02-05 @ 23:59:29
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0