2010-01-11

Skolan börjar idag, men är jag i skolan? Nej det är jag inte. Vädret gör det för svårt att kunna ta sig till bussen, och jag som faktiskt ville till skolan idag! Inte för att gå på lektion eller så, utan för att träffa mina kära vänner. Så istället för det ligger jag i min säng ochn lyssnar på Hinder, som jag har haft lite fördomar mot, men som faktiskt är jättebra!

Imorgon händer det nåt spännande. Min bästa vän Emmy ska på dejt! Och det är jag som ligger bakom allt. Jag känner snubben väldigt bra, och imorgon smäller det alltså. Går det vägen berättar jag vem det är, gör det inte det, ja, då säger jag inget, haha!

Får väl försöka plugga lite idag nu när jag ändå är hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0