2010-01-17

You knocked me down!

Träffade en kille igår hemma hos min pappa. Oftast kan man tycka att nån ser bra ut utan att reagera så mycket på det. Detta var inte fallet för mig igår. Jag såg honom, kollade in i hans ögon, sen satt jag förstenad och med munkalvel under hela tiden han var där. när han och min pappas hyresvärd åkt hem( hyresvärdens systerson), berättade min pappa för mig att killen sagt till honom att han tyckte att jag var SÖT! Jag trodde att jag skulle svimma när han sa det! Måste få tag på hans efternamn, sen blir det till att leta efter honom på FB. Hur hade världen sett ut utan FB?!

http://arrman.se/images/2010/tvling_69356926.jpg Tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0