Love<3

Idag har jag haft en sån där "kärleksdag" kan man säga. Jag har tänkt på kärlek och kollat på fina dikter, så jag tänkte dela med mig av några av dem. Ganska korta men fina♥


Du - och ingenting annat
Livet är bara en viskning
Tiden har stannat
Du,du - ingenting annat


Hur kan jag säga att din röst är vacker
Jag vet ju bara att den genomtränger mig
och kommer mig att darra som ett löv
och trasar sönder mig och spränger mig
Vad vet jag om din hud och dina lemmar
Det bara skakar mig att dem är dina
Så att för mig finns ingen vila
till de är mina


Säg till om jag stör
sa han när han steg in
Du inte bara stör
svarade jag
du rubbar bara min existens
Välkommen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0