19 juni

Jag är bakfull...behöver jag säga(skriva) mer?

Kvällen var bra, började med grillning hos Cia, snackade och drack vin i nån timme. Kings head fick besök av oss en liten stund, dock var där så mycket folk att jag bara ville spy. Sedan blev det en White russian på Donna Gina, bästa drinken någonsin! Träffade Dalle och Philip där och helt plötsligt var jag och Cissi på Bar a Bar och dansade! Femton pers var vi nog, alltså inte så mycket drag som jag hade önskat, men kul att för en gångs skull slippa tränga på dansgolvet. Efter en timme gick vi ut, och en människa gjorde mig så pass irriterad, att jag till slut gick hem själv i mörkret hem till Cia, för att sedan somna på hennes soffa. En bra kväll, men synd att det finns såna idioter därute alltså!



Och nu spelar syrran "Rudeboy" med Rihanna....suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0