Återträff

Hade återträff med min högstadieklass igår. allt var väldigt trevligt, jag åt en pizza som var dyr som fan. Vi fick rosor( Emmy slarvade bort min) och ett litet kort på våra gamla klassföreståndare. Efteråt var vi nio stycken som drog hem till Oscar för att spela poker och där stannade vi ett tag. Efter pokern gick vi hem till Nadia, två stycken stack hem under tiden, och där satt vi och pratade till klockan tickade kvart i fyra. Då var det ljust ute, och fyra av oss hade följe nästan fram till där jag och Emmy hade parkerat bilen. Det var längesedan jag har skrattat och pratat så mycket, en helt oförglömlig kväll! Usch, det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på att det är tre år sedan vi slutade nian och i övermorgon tar vi studenten, jag kan inte riktigt förstå det...väldigt läskig tanke...

Lite bilder lyckades jag ta under kvällen, dock är det dålig kvalité på dem, men det får ni fän ta!



Emmy, Oscar, Olof



Samma som ovan!



Nadia



Marcus


Och en sak till...Vi klättrade upp för den högsta brandtrappan på Norreport(vår högstadieskola) och såg ut över Ystad. Jag var skiträdd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0