Le student

Nu kom alla känslor, jag visste det! Alla känslor sen i fredags bara vällde över mig när jag såg på bilder. Fan va glada vi var, men så jäkla vemodiga, i alla fall jag. Kommer knappt ihåg att jag sprang ut på trappan, allt är en dimma. Full var jag inte, bara berusad av lycka. Kvällen var väldigt lyckad, och jag är glad över allt som hände. Men som sagt, nu kom en massa känslor och tårar. Ett stort kliv ut i verkligheten, den som skrämmer mig som mest. Jag ska jobba och börja plugga igen, det känns jävligt gutti, men alla försvinner på något vis. Jag kommer aldrig igen att ligga på borden i skolan och kolla upp på dem fulla planeterna som hänger i taket, jag kommer aldrig gå till skolan från stationen med Emmy och skratta som en idiot när vi snackar om "på de mörka gatorna i Ystad". Eller se Elin komma i korrioren och bara krama henne! Usch, fy fan alltså, jag orkar inte med sånt här, jag är en alldeles för blödig människa för att kunna hanera sådana här situationer!

Emmy åker imorgon och kommer hem i slutet av augusti...Lucky me! Jag kommer att sakna henne♥

En bild från le student sen går jag och lägger mig igen!



blev ett konstigt inlägg, men jag är inte i normalt tillstånd just nu! Hälsningar "Vrålåket"!

Kommentarer
Postat av: Elin

ditt jävla vrålåk! <3

2010-06-13 @ 13:10:47
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0