Need, who, now

Ett antal dagar sedan jag skrev sist, men det har sina skäl. Har jobbat i två dagar nu med schema och det går ganska bra om jag får säga det själv. Jag trivs även fast jag är helt mörbultad när jag kommer hem.

Håller på med en ny dikt, som jag känner att den behövs finslipas lite. Annars brukar jag vara ganska snabb på att slänga upp mina dikter här, men inte den här gången. Den handlar om existens och lycka...en tanke jag har i huvudet, men som sagt, det behövs några väl valda ord och lite finjusteringar innan jag lägger upp den här.

Imorgon blir det stranden med Cissi, Theo och Fredrik. Förhoppningsvis blir det att hänga med grabbarna, om nu Oscar kan svara på mitt sms. SVARA!!!

Dagens mening:

I need someone who need somebody now// Sometimes med Donkeyboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0