19 maj

Kvällspromenaden har nu blivit en ritual som jag genomför varje kväll mellan 18.00 och 20.00. Vädret är perfekt, oftast, och jag har alltid på mig min svarta skinnjacka, min fantastiska vita sjal och ett par jeans. Mobilen och dess underbara spelningslista "depp" hänger såklart också på. "Could scream like a pig could bark like a dog, was like poison right from the start, burn this city, och vi satt på gräset som växte i takt med himlen, jag skrev mitt namn i vattnet så du vet var jag finns", allt detta hör jag flera gånger om medan jag är ute och går, rensar mina tankar, och drömmer mig bort!

På mitt golv ligger min tjocka katt. Hon får troligtvis besök av storken nån gång de närmsta veckorna...kul...

en dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0