20 maj

Rummet är nystädat och ur min teve kommer mina älsklingslåtar! Kärlek på hög nivå♥. Hade en trevlig timme med Cia idag, mycket skitsnack och glass blev det, alltid lika gott. Båda delarna alltså.

Ska försöka göra en lista med låtar till studentflaket, många bra förslag fick jag in idag. Blir till att finkamma hela datorn och bitar av de älskade Internet!

Min bror drog till Affeland idag, Afghanistan alltså, och jag läste nu på Aftonbladet att någon officer eller nåt, är rädd att de svenska trupperna kommer bli attackerade inom en snar framtid...how lovely...Kom hem för fan!


Miss you...♥

Kommentarer
Postat av: Elin

jag och vixy har en idé om studentlåtarna, typ en mix. så man "slipper" lyssna på alla intron och verser. Vi måste hitta en teknisk människa som kan hjälpa oss!

2010-05-20 @ 20:23:50
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0