Back in the game!

Jag är tillbaka, devote var inge roligt.

Kunde inte sova inatt, här har ni resultatet:

00.54
klockan tickar, en ny dag
mörkt överallt
00.55
klockan tickar igen
svarta naglar över svarta tangenter
sömnen infinner sig inte
00.56
hungern gör sig påmind
en ny dag snart så fort solen säger hej
klockan fortsätter att ticka
00.57
starkt sken från lampan
nacken börjar säga ifrån, sitter lite konstigt
00.58
börjar bli löjligt, det här
framtiden ser allt mörkare ut
det var ju synd, jag som längtade
00.59
Klockan tickar ännu högre
stäng av det jävla oväsendet
jag är koncentrerad för fan!
Måtte det bli morgon snart
01.00
Nu är klockan lugn
jag andas friare, luften är lättare
ingen press
bara frihet, härliga vingar
01.01
Nu var den rena timmen över
60 jävla sekunder, borta
hoppas nästa rena timme kommer snart

Mörkret droppar så tyst, så tyst
med tassande fötter går jag mot fönstret
allt är svart, precis som jag
tassar tillbaks till honom och hans ryggtavla
Att jag lämnade detta för en sekund
Hur tänkte jag där?
finns det något bättre än detta, detta honom?
Täcket över huvudet, då är jag trygg
inget som hotar
trycker mig mot honom
Jag lämnar aldrig detta igen, aldrig
Inte ens för min bästa vän
Mörkret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0