October and april

Som sagt, bloggen har återuppstått, den här gången förhoppningsvis för att stanna. Såklart blev inte dikternas placering som jag ville runda nummer två, men jag hoppas att ni förstår. Ska försöka få ihop nåt till miljöpolitiken nu, om jag orkar och fortsätta lyssna på The Rasmus feat. Annete Olzon från Nightwish. Deras låt "October and april" är helt underbar! Har lyssnat på den hela dagen.

Jag kommer fortsätta att skriva om min vardag, men just nu känner jag att jag har mycket dikter och texter som ligger på lager i mitt huvud, och det tänker jag publicera här. Så håll ett öga på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Elin

I WILL!

2010-05-17 @ 22:24:50
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0