"Tonårshormoner"

Nymålade naglar och nyfärgat hår, allt är svart! Mamma tycker det är fint säger hon, men hennes blick säger något annat. Det är inte jag som har sagt, jag qoutar: "Vad har jag gjort för fel?" efter att jag hade färgat mitt hår svart av MISSTAG! För det var inte tänkt att bli svart, det stod svartbrun på förpackningen! får antaligen skylla mig själv som inte fattade att det skulle bli svart, men det gör inget för jag TRIVS med det! Det här är JAG! Varför vill hon bara inte förstå detta, att jag vill gå i mörka kläder, ha svart nagellack och ha svart hår, jag är väl inte nån förvirrade tonåring för det? Jag är vuxen och gör mina egna val, medan hon som kallar sig min mor stod och kallade mig för jävla slyna efter att jag hade tatuerat mig på min rygg! Det är liiiiittteee av en Hatamamma-dag. Det blir väl bättre på morsdag.

Är så himla mycket som irriterar mig just nu, mamma en del, men någon annan också, patetiska människa!

Inget positivt inlägg det här inte, jag återkommer när mina "tonårshormoner" har dragit sig tillbaka


Mamma vill väl att jag ska se ut såhär igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0