Ungar!!!

Min katt föder och jag behöver åka till banken! Jag ska åka till banken om typ två timmar, måste fixa mitt jävla bank-id som inte funkar! Samtidigt ligger min älskade katt Tezzy och föder! Vaknade med ett jävla ryck av att det var något som pep bakom sängen, drog bort sängen och där låg den första ungen med moderkakan hängandes i navelsträngen. Den åt katten upp! Har suttit här i en timme nu och väntar på att fler bebisar ska ploppa ut, men just nu går det trögt. blir alldeles känslosam alltså!

De senaste dagarna har varit så jäkla bra! Klarade körkortet, MVG i PA, fått ett nytt jobb och nu får min katt ungar. Dessutom tar jag studenten nästa vecka, hur jäkla konstigt är inte det?!

Nä, plikten kallar, ska klappa henne på magen lite, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0