2010-09-02

Nu har jag flytta på riktigt! Allt är nästan uppackat och jag sitter just nu och kollar SATC och har ett ljus tänt på mitt nya fina vita bord, lovely! ska till skolan imorgon, vilket kommer ta mig två timmar eftersom tågen går en aning dåligt imorgon, men jaja, så kommer vardagen att se ut. Jag har inga problem med det, men såklart finns det andra som tycker att jag är helt retarderad för att jag har valt att bo här. Dem får säga vad dem vill, jag tänker inte lägga någon större vikt vid det. Har en egen lägenhet, ska börja plugga till lärare, vad mer kan man begära här i livet?

Och jag har fixat lite försäkringar idag! Killen jag snackade med hade norrlandsdialekt, vilket jag älskar! blev nog liiiite kär i honom, vill att han ska ringa igen, haha:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0