Ett sms

Som jag har skrivit innan så är det dem små sakerna i livet som gör att man blir glad. Idag, efter att ha gått med min basgrupp nere i Västra hamnen, så gick vi som skulle till stationen dit. Eller ja, gick och gick, vi tog en stadbuss som gjorde att vi missade vårt tåg, vilket jag är ganska glad över att vi gjorde eftersom, när vi väl gick på tåget och satte oss, fick jag ett sms, där det stod: Hej, kan du inte sitta bredvid mig istället? Jag kollade sist vilket namn det var och där stod: Joel Ö-W! Jag tittade upp och lite längre fram satt han och jag gick såklart och satte mig där. Jag blev så himla glad och nu ska vi träffas igen nästa vecka, jag och en av de bästa vännerna jag någonsin har haft!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0