Ska snart hämta mina böcker

Hittade den här utmaningen på Amandas blogg, och eftersom jag inte kan hämta ut mina böcker förrän om en timme så tänkte jag att jag kunde underhålla mig med det här en stund!

1. Kärleken i mitt liv: Mina vänner, flickorna och grabbarna

2. Min favoritfärg är: Röd

3. Jag är fantastiskt glad: När jag inser att jag har mer ostbågar hemma

4. Jag vet fortfarande inte: Om pappa kommer hjälpa mig med mina gardiner

5. Min dröm är: Att skaffa en hund och barn

6. Jag tror: På ett liv efter detta

7. Jag kommer förmodligen aldrig: Färga håret lila eller rosa

Jag utmanar... Elin!



Kommentarer
Postat av: Elin

du är ju farlig kvinna!

men jag antar utmaningen :)

jag och cia vill åka och hälsa på dig, men jag är en upptagen kvinna :(

2010-09-24 @ 00:49:51
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0