Jag är....

Tydligen så blev det komplicerat. Ge mig en handbok på hur jag ska göra för att det inte ska bli fel, så det blir som du vill!

Brukar nöja mig med det mesta, men efter många år inser jag att jag får lov att tänka på mig själv och inte alltid anpassa mig efter alla jävla regler som folk sätter upp. Det viktigaste förhållandet man någonsin kommer att ha är med sig själv, så varför ska jag inte göra det så bra som möjligt för mig själv? Jag tänker inte nöja mig längre, jag vägrar fan att göra det! Allt detta har jag insett på den korta tiden från den dagen jag fyllde tjugo tills idag. Jag är VÄRD någon sin vill ge hela sig själv till mig och som jag vill ge mig själv till. Jag är VÄRD någon som inte säger åt mig hur jag ska vara eller göra. Jag är VÄRD någon som säger " jag älskar dig" istället för någon som säger att "Nu gjorde du det komplicerat"

Baby you´re a firework! Yes I am a fucking firework, och äntligen börjar mitt fyrverkeri att spraka. De har tänts och jag bara väntar på att allt ska fara ur mig. Livsglädje på högnivå och jag vet att det finns någon därute som kommer att ge mig allt, för att jag vill ge allt! Verkligen....ALLT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0