Copycat

Elin gör det på sin blogg, alltså så måste jag också göra det! varje dag i en månad ska jag skriva om en låt. Kolla hos Elin för jag orkade inte kopiera hela listan, eller ja, datorn ville inte och jag är för lat för att skriva av den:P

Men idag är det då dag 1, och det handlar om min favoritlåt. Ja, det är lite svårt, det är det, eftersom jag tycker om så många låtar. Men en låt som jag har lyssnat på väldigt mycket är " Iris" med The GooGoo Dolls, från 1997. Texten är helt underbar, och beskriver hur jag en gång kände. Att det är bättre att inte visa vem man är, för tänk om folk inte skulle förstå mig? Och det är också mitt "bloggnamn" IrisGoo kommer ifrån. så där har ni låt nummer 1!


Kommentarer
Postat av: Elin

pepp pepp på det!

och ännu mera pepp på ditt förra inlägg :D

2011-03-06 @ 12:17:42
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0