GotteHelg!

Struntar i hela den här låtgrejen. Jag ska göra min egen grej av det hela. När jag orkar... Det kommer att bli en bra helg. Började idag med att jag och Emmelie åkte till Tomelilla, jag skulle ha ett par skor. Jag kom ut med två par för 300 spänn sammanlagt! Som hittat! Efter det en fika, sen gick vi till gatan där jag bodde ett tag när jag var liten. En aning känslosam blev jag, mycket av allt dåligt som jag var med om när jag var liten, hände där. Det var ändå viktigt för mig att gå tillbaka dit nu när allt är bearbetat.
Om en timme bär det av till Bamboo för att käka thaimat med Emmelie och Christofer. Imorrn blir det fest hos Cia, jag kommer vara så jävla bakfull på söndag...



Från Takida-konsert 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0