Göteborg!

Är en glad tjej idag, fast jag har mens, värsta mensvärken på flera månader! Men annars är jag glad. Får mina pengar från CSN nästa vecka plus att jag får mer redan veckan efter. Därför känner jag mig så lättad att jag kan köpa presenter till tre personer nästa vecka. Mimmie blir nitton, Elin(fostersyrran) blir ett och min älskade man fyller 22 år! Jag kan äntligen fylla på mitt kylskåp som gapar tomt för tillfället och jag kan köpa en helt ny garderob inför hösten!

Dessutom kommer jag och Tobbe åka till Göteborg om två veckor. Först Liseberg, sen sova på hotell och förhoppningsvis drar vi till Ge-Kås en sväng också!:D Kan man vara lyckligare än jag? Fan va den mannen gör mig lycklig!!!

Ett telefonsamtal:

Jag: Förlåt att jag är irriterad, men det är inte pga dig, jag har sån jävla mensvärk bara!

Tobbe: Det är ingen fara

Jag: Förlåt älskling, men jag har så ont!

Tobbe: Det är ingen fara säger jag! Jag börjar känna igen dina veckorutiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0